لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

دلتنگی [شعر]

سه شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ ب.ظ



با دلِ ترکیدهام

دلتنگی هم تمام میشود

مثلِ تمامِ جاودانگان

که مردهاند.

 

29 تیر 1395

۹۵/۰۴/۲۹
محمدحسین توفیق‌زاده

زندگی

سروده ها

شعر

عشق

من

نظرات  (۶)

و دوباره شروع می شوند



۳۰ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۸ محمد خزایی
وجه شبه رو نفهمیدم
یا شاید حوصله فهمیدن نداشتم
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۶ اشک مهتاب
قبولت دارم ٬کم نوشتی٬حقیقتم همینه مکتوب را هرگز کفاف دلتنگی نیست ولی میدونی!ایمان دارم به اینکه جان گرفتن دوباره از اعجاز مرگ تدریجی ست=دلتنگی هم تموم میشه اما خوب میدونیم از بعد از دست دادنامون باهامون رشد کرده ٬قد کشیده ٬جوونه زده و دوباره سبز میشه ...

دلم میخواست براتون  بیشتر بنویسم لیکن امروز باهاتون هم حسم
پاسخ:
کم نوشتم و بعد از مدت ها؛ چون شعر چارۀ آدمِ بیچاره ست؛ تنها چاره ش: سکوت.

ممنون.
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۱ اشک مهتاب
دلم گرفته و اوضاع درهمی دارد
و سالهاست برای خودش غمی دارد
تو در کنار خودت نیستی٬نمیدانی
که در کنار تو بودن چه عالمی دارد

از اینکه میخونمتون خوشنودم.وبلاگتون تجسم کوتاه و اندکی غم انگیز از گذر عمره.
خواهش میکنم.
پاسخ:
گذرِ عمر ببین :(:

+

رباعیِ خوبی بود.

+

رباعی نیس که :|
۳۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۰۱ اشک مهتاب
خیر جناب٬غزله.
غزل عاشقانست از فرامرز عرب عامری.
پاسخ:
همم.
خلاص......خوب گفتی..
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی