لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

سؤال

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۱۸ ب.ظ

سقوط کنم

با هدفی مشخص

یا پرواز

بی‌هدف

 

28 دی 1394

۹۴/۱۰/۲۹
محمدحسین توفیق‌زاده

سروده ها

نظرات  (۵)

آه ای سقوط هدف های مشخص :))
پاسخ:
آه ای پرهای بی هدف من
تازه :

راه پله ی مترو
آرام به پایین می رود
اما
وقتی که پا بر آن میگذاری سرعت می گیرد
همچون درد های ما
که آرام اند
اما وقتی به آن فکر میکنیم
تیر می کشند
:)))))
پاسخ:
:D

تمامِ این حرف ها
شبیهِ شیهۀ اسبِ سفرهای دراز است
که بر کنارۀ جویبارِ اندوهگین
ایستاده
و علف های خستگیِ مرا می چرد
آه حرف این تمام ها
تو شیهه ی شبیهی
تو اسب دراز سفر ها
بر جویبار اندوهگین کناره ای
ایستاده
و خستگی علف های مرا میچری
چقدر بی شباهتم به تو من
پاسخ:
چقدر بی شیهه ایم
من و این اسب ها
چرا که همه زنده ایم
و اندوهگینیم
من
اندوه جهان را
می نویسم
و اسب می چرد
اندوه جهان را

الف بده :/
پاسخ:
اسب از چریدن ایستاد
من از نوشتن-
اندوه بدونِ ما نیز
ادامه داشت
شور قضیه که در آمد
دردهای من شیرین شدند
من اما
همچنان تلخ
و تاریک
و خنک
پاسخ:
;)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی