لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

دلتنگی [یادداشتِ شخصی]

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ


 

رنگِ آبیِ آنلاین آزارم میدهد.

دلم برای یک انتظار تنگ شده.



دلم میخواهد نباشم تا نتوانم دردی تحمل کنم.

 

8 شهریور 1395

۹۵/۰۶/۰۸

نظرات  (۲)

آنلاین بودنش، من منتظر را آزار می دهد. او در پی من نیست شاید...
پاسخ:
نشاید.
از فواید last seen recently بودن یکیش همینه که نمیبینی کی آن لاینه کی نیست
پاسخ:
این فایده نیست؛ سوءاستفاده ست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی