لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

حذفِ از اساس، کارِ نابخردانه‌ای ست [یادداشتِ شخصی]

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۴۴ ب.ظ

دیگر واقعاً خسته شدم از این که هی بروم توی مرکزِ مدیریتِ نوشتن بر سنگ و ببینم نوشته:

«این سایت به علت عدم پایبندی به توافقنامه یا شکایت قانونی غیر فعال شده‌است».

شروع خواهم کرد و موضوعاتِ مختلفِ آن وبلاگ را به اینجا انتقال میدهم. وقتی این کار تمام شد، اسمِ این وبلاگ را عوض می کنم.

خیلی دلگیرم از سرویسِ بیان. جوابم را نداد. اما من در نوشتن بر سنگ زندگی کردهام. چارهای نیست. یا باید کامل از هرچه هست بگذرم و وبلاگ را از اساس حذف کنم، یا نگهش دارم، انتقال بدهم و بعد از شر و عذابش خلاص بشوم.

 

۹۵/۰۱/۳۱
محمدحسین توفیق‌زاده

یادداشت های شخصی

نظرات  (۲)

بیان افتاده رو دورِ فیلتر کردن !
حیف شد که فیلتر شدی 
پاسخ:
آره.
It’s great to know you are okay, from what I have seen on tv and online it looks like an enormous mess in some areas, just awful. Love the board games, we are freaks for what some friends call “Extreme Sclrbbae”!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی