لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

از کوچه های ناشناس

چهارشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ب.ظ

کوچه‌های ناشناس

غمی نهفته دارند

در تکه‌های کوچکِ زباله

در نگاهِ مشکوکِ عابران

و حتی در تابشِ آفتاب

 

از کوچه‌های ناشناس که

بیرون بیایم

مرا شاد خواهید یافت

 

19 آبان 1394

۹۴/۰۸/۲۰
محمدحسین توفیق‌زاده

سروده ها

نظرات  (۲)

شعر های جدید عالی بودن خاصه این یکی
یه لحن پیامبرگونه یا شاید ابرانسانانه حس میکنم تو این شعرای این فرمی. بر عکس اون شعرای قرمز و سیاه رنگ قبلی که از نگاه یک انسان با تمام  دردها و نقص ها و نداشته هاش نوشته میشد.
پاسخ:
لحنِ پیامبرگونه رُ نمی دونم. ولی یه فرمِ درونیِ تازه رُ خودم هم حس می کنم. البته هنوز شخصیِ من نیست. ویژگیِ من نیست. مطمئنم که لحنم منحصر به فرده ولی هنوز شخصیم نیست. هنوز تا حد زیادی دست و پا می زنم. خودم می دونم.
Trevligt att höra medicisk bevisning för riktigheten och sundheten i den gamla hederliga svenska vanan att dricka sig drängfull till helgen, men sedan inte röra en droppe förrän nästa helg (för då är man ju aliksoloht).

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی