لَمَحات

دمی پیدا و دیگر دم نهان است

آخرین نظرات

  • ۲۱ مهر ۹۶، ۱۴:۴۳ - اشک مهتاب
    :)

وا!

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۲ ب.ظ

وا!

 

من اوتر از تو

تو منتر از من

این تشنگانِ ما...

مایی که آب نیست

مایی پرندهایست

ناسیراب

از دهانِ دو او

از دو میبوسد

 

دهانِ ما

وا

از بوسههای ناسیراب

 

18 خرداد 1394

۹۴/۰۳/۱۸
محمدحسین توفیق‌زاده

سروده ها

نظرات  (۲)

جالبه... کسی ترغیبتون میکنه به این شکل از تجربه؟ یادم به تجربه های ناکام م.ض. میفته. ولی یه جورایی ازش بدم نمیاد. پس آفرین.
پاسخ:
ترغیب از خودِ شعره. شاعر هیچ کاره.
پس چرا همه تون شبیه هم میشین؟  ... واضحه که ترغیب "باید" از شعر باشه . من خودم شعر گفتم احتمالا! ولی شعر های اولیه یک شاعر همیشه ااینجوریه که اون کلمات رو تجربه میکنه نه کلمات اون رو! منظورم دستِ کلماتی بوده که به دستتون هست... . برای این مقطع از شاعر بودن... .
پاسخ:
نمی فهمم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی